12,00 лв.

За Божествените имена

Второто издание е разширено с писмата на Псевдо-Дионисий и има по-различен характер заради индексите, които ще бъдат най-полезни за специалистите. Разширена е и библиографията на изследванията върху Ареопагитския корпус, а приложената глава върху Псевдо-Дионисий, написана от Дж. Шелдън-Уилямс в авторитетното Кеймбриджско издание

„Късноантичната и ранносредновековната философия“, дава добър пример за систематичен обзор. „Подобно на кападокийците Псевдо-Дионисий твърди, че не е новатор, но предава традицията, която той представя като християнска. Всъщност тази традиция произлиза от християнски и езически извори. Единственият достоверен източник, който той назовава, е Светото писание, като е явно задължен на кападокийците и може би явно на александрийците; езическите извори са прикрити било като част от „неписаната традиция“, било под името на неговия учител „Йеротей“ – възможна фикция, създадена, за да се отдаде техният авторитет на някой, когото той представлява като свързан с апостолите.“

—————————————————————————————-

При избор на опция “отпечатване в книжен формат” поръчвате ксерокопие, което ще бъде подвързано като книга и доставено до посочен от Вас адрес от куриерска фирма “Спиди” при завършване на поръчката.

Изберете опция:
За Божествените имена – Отпечатване в книжен формат
12,00 лв.
Изчистване

Спечелете до 1 044 Точки.

Издание: г.
Корици: Меки
Страници: 222
ISBN: 954-8010-88-7
Инвентарен № 24092 Категории: , , Тематика:

Второто издание е разширено с писмата на Псевдо-Дионисий и има по-различен характер заради индексите, които ще бъдат най-полезни за специалистите. Разширена е и библиографията на изследванията върху Ареопагитския корпус, а приложената глава върху Псевдо-Дионисий, написана от Дж. Шелдън-Уилямс в авторитетното Кеймбриджско издание

„Късноантичната и ранносредновековната философия", дава добър пример за систематичен обзор. „Подобно на кападокийците Псевдо-Дионисий твърди, че не е новатор, но предава традицията, която той представя като християнска. Всъщност тази традиция произлиза от християнски и езически извори. Единственият достоверен източник, който той назовава, е ветото писание, като е явно задължен на кападокийците и може би явно на александрийците; езическите извори са прикрити било като част от „неписаната традиция", било под името на неговия учител „Йеротей" – възможна фикция, създадена, за да се отдаде техният авторитет на някой, когото той представлява като свързан с апостолите."

 

Препоръчани книги

Уважаеми читатели,

Librum.bg използва функционални "бисквитки", позволяващи нормалната работа на магазина. За да гарантираме защитата на достъпното онлайн съдържание, Вашата потребителска сесия се записва. Извършваме това посредством инструменти с отворен код и складираме данните на нашия сървър. Тези данни не се споделят с трети страни. Ако продължите да използвате Librum.bg, Вие приемате нашите Общи условия, Политика за поверителност и Политика за използване на "бисквитки".

Като много други уебсайтове, и ние използваме Гугъл Анализ с цел набавяне на статистическа информация за посещенията. Ако не желаете да предоставяте такава, можете да го изключите.