12,00 лв.

За Божествените имена

Предлагано от:

Второто издание е разширено с писмата на Псевдо-Дионисий и има по-различен характер заради индексите, които ще бъдат най-полезни за специалистите. Разширена е и библиографията на изследванията върху Ареопагитския корпус, а приложената глава върху Псевдо-Дионисий, написана от Дж. Шелдън-Уилямс в авторитетното Кеймбриджско издание

„Късноантичната и ранносредновековната философия“, дава добър пример за систематичен обзор. „Подобно на кападокийците Псевдо-Дионисий твърди, че не е новатор, но предава традицията, която той представя като християнска. Всъщност тази традиция произлиза от християнски и езически извори. Единственият достоверен източник, който той назовава, е Светото писание, като е явно задължен на кападокийците и може би явно на александрийците; езическите извори са прикрити било като част от „неписаната традиция“, било под името на неговия учител „Йеротей“ – възможна фикция, създадена, за да се отдаде техният авторитет на някой, когото той представлява като свързан с апостолите.“

–––––––––––––––––––––––––––––-

При избор на опция „отпечатване в книжен формат“ поръчвате ксерокопие, което ще бъде подвързано като книга и доставено до посочен от Вас адрес от куриерска фирма „Спиди“ при завършване на поръчката.


Книгата може да бъде разгледана онлайн след заплащане на абонаментен достъп, който отключва всички книги с абонаментен достъп в Librum.

Към абонаментния достъп

За Божествените имена – Отпечатване в книжен формат
12,00 лв.

Също може да ви хареса…

Издание: г.
Корици: Меки
Страници: 222
ISBN: 954-8010-88-7

Второто издание е разширено с писмата на Псевдо-Дионисий и има по-различен характер заради индексите, които ще бъдат най-полезни за специалистите. Разширена е и библиографията на изследванията върху Ареопагитския корпус, а приложената глава върху Псевдо-Дионисий, написана от Дж. Шелдън-Уилямс в авторитетното Кеймбриджско издание

„Късноантичната и ранносредновековната философия“, дава добър пример за систематичен обзор. „Подобно на кападокийците Псевдо-Дионисий твърди, че не е новатор, но предава традицията, която той представя като християнска. Всъщност тази традиция произлиза от християнски и езически извори. Единственият достоверен източник, който той назовава, е ветото писание, като е явно задължен на кападокийците и може би явно на александрийците; езическите извори са прикрити било като част от „неписаната традиция“, било под името на неговия учител „Йеротей“ – възможна фикция, създадена, за да се отдаде техният авторитет на някой, когото той представлява като свързан с апостолите.“

 

Това съдържание е достъпно само за закупилите абонаментен план.

Също може да ви хареса…

Уважаеми читатели,

Librum.bg използва функционални "бисквитки", позволяващи нормалната работа на магазина. За да гарантираме защитата на онлайн плащанията, прилагаме функционални "бисквитки" на трети страни, каквито се явяват тези на избраната от нас платежна платформа. Събираме анонимизирани аналитични данни посредством инструмент с отворен код и складираме данните на нашия сървър. Тези данни не се споделят с трети страни. Ако продължите да използвате Librum.bg, Вие приемате нашите Общи условия, Политика за поверителност и Политика за използване на "бисквитки".

Допълнителни "бисквитки" на трети страни, които използваме, са тези на продуктите на Meta Platforms Inc (Facebook & Messenger), правещи възможна работата на интеграцията с Librum.