Цена
13 лв. — 35 лв.
Категории
Повече
Тематика
Повече
Автор
Повече
Издателства
Повече
В продължение на много години ние се фокусираме върху индивидуалните двигатели на успеха: страст, упорита работа, талант и късмет. Но днес успехът все повече зависи от това как си взаимодействаме с другите.
Алтруистът, Егоистът и Кантарът са трите основни роли в социалните взаимоотношения и сe проявяват най-вече в бизнес средата.
Егоистите сa като черни дупки – те засмукват максимално количество облаги и енергия от фирмата, без да се интересуват какво причиняват с това на колегите си. Кантарите са най-многобройната група и следват принципа „колкото ти на мене – толкова аз на тебе“. Алтруистите са най-малко, но имат силата да трансформират както отделни хора, така и цели компании и общности, като внасят атмосфера на доверие, уважение и лоялност във взаимоотношенията. Те щедро споделят времето, енергията, знанията, уменията, идеите и връзките си с другите, без да очакват нещо в замяна. Някои от тях обаче „прегарят“, затова умните Алтруисти не позволяват да бъдат превръщани в изтривалки. Те не само правят организацията по-добра, а и самите печелят повече признания и успехи и се чувстват по-удовлетворени и щастливи от останалите групи.
Организационният психолог Адам Грант е проучил повече от 3000 души от различни индустрии и култури по света, както и факти от историята, бизнеса, политиката, за да формулира принципите на успеха на Алтруиста и да отговори на въпросите как и защо той се издига до върха, какво печели за другите и за себе си и как ние да бъдем такива.
„Най-добрият начин да се издигнете до върха на стълбата е да вземете и другите със себе си!“
Книжно копие
28,00 лв.
"Капитализъм без човечност, солидарност и справедливост е неморален и няма бъдеще"
Кардинал Райнхард Маркс (Reinhard Marx) e роден през 1953 г. в Гезеке, ФР Германия. Следва богословие в университетите в Падерборн, Париж, Мюнстер и Бохум; докторат по богословие (1989). Ръкоположен за свещеник (1979) и за епископ (21.11.1996); титулярен епископ на Петина и викарий в Падерборн (1996-2001), епископ на Трир (2001-2008); архиепископ на Мюнхен и Фрайзинг (2008), кардинал (2010).
Председател на комисията "Справедливост и мир" към Немската епископска конференция и Централния комитет на немските католици (1999-2009); от 2004 г. председател на Комисията по обществени и социални въпроси към Немската епископска конференция.
През 2012 г. е избран за президент на Комисията на епископските конференции на Европейската общност със седалище в Брюксел.
По-важни трудове:
Християнска социална етика: контури, принципи, полета на действие (2002).
Справедливостта е възможна. Реплики по въпроса за социалната държава (2004).
Справедливост пред Бога (2006).
Книжно копие
15,00 лв.
Надежда Димова е доктор по икономика и преподавател в Нов Български Университет. Член е на Българската асоциация по маркетинг. Води курсовете по
- "Маркетинг"
- "Основи на маркетинга"
- "Маркетингови проучвания и анализи"
- "Икономика на търговията"
- "Управление на продажбите"
- "Дистрибуционна политика".
Книжно копие
13,90 лв.
Учебникът "Обща теория на пазарното стопанство - Микроикономика" е предназначен за учениците от всички специалности на техникумите по икономика и търговия. Разработен е според одобрената от МОН учебна програма по тази дисциплина.
При разработването на учебника се възприема разбирането, че учениците от средните училища по икономика трябва да имат задълбочени и трайни познания по общата теория на икономиката (икономикс). Това е необходимо за съвременните специалисти у нас. Структурата на учебника е обсъдена на национална среща на учителите по обща теория на пазарното стопанство, организирана от Министерството на образованието, младежта и науката.
С въвеждането на единния приемен изпит за кандидат-студенти в УНСС учебникът по "Обща теория на пазарното стопанство" в двете му части "Микроикономика" и "Макроикономика" се препоръчва като основен източник за подготовка по специализирания раздел от изпита по Икономика.
С тестове и задачи
- Четвърто коригирано издание
Книжно копие
35,00 лв.
"Стратегическо управление на човешките ресурси" е учебник, който съдържа най-новите концепции, модели и практики на управление на работещите в тясна връзка и зависимост със стратегиите за развитие на бизнеса и организациите.
Основният акцент е върху разработването на стратегии и политики и избор на най-добрите за управление на човешките ресурси от гледна точка на:
- корпоративните цели,
- корпоративната отговорност,
- интегрирането и мотивирането на работещите за по-високи резултати.
Книжно копие
22,00 лв.
Зареждане...