12,00 лв.

За Божествените имена

Предлагано от:

Второто издание е разширено с писмата на Псевдо-Дионисий и има по-различен характер заради индексите, които ще бъдат най-полезни за специалистите. Разширена е и библиографията на изследванията върху Ареопагитския корпус, а приложената глава върху Псевдо-Дионисий, написана от Дж. Шелдън-Уилямс в авторитетното Кеймбриджско издание

„Късноантичната и ранносредновековната философия“, дава добър пример за систематичен обзор. „Подобно на кападокийците Псевдо-Дионисий твърди, че не е новатор, но предава традицията, която той представя като християнска. Всъщност тази традиция произлиза от християнски и езически извори. Единственият достоверен източник, който той назовава, е Светото писание, като е явно задължен на кападокийците и може би явно на александрийците; езическите извори са прикрити било като част от „неписаната традиция“, било под името на неговия учител „Йеротей“ – възможна фикция, създадена, за да се отдаде техният авторитет на някой, когото той представлява като свързан с апостолите.“

—————————————————————————————-

При избор на опция “отпечатване в книжен формат” поръчвате ксерокопие, което ще бъде подвързано като книга и доставено до посочен от Вас адрес от куриерска фирма “Спиди” при завършване на поръчката.


Книгата може да бъде разгледана онлайн след заплащане на абонаментен достъп, който отключва всички книги с абонаментен достъп в Librum.

Към абонаментния достъп

Изберете опция:
За Божествените имена – Отпечатване в книжен формат
12,00 лв.

Спечелете до 1 044 Точки.

Също може да ви хареса…

Издание: г.
Корици: Меки
Страници: 222
ISBN: 954-8010-88-7

Второто издание е разширено с писмата на Псевдо-Дионисий и има по-различен характер заради индексите, които ще бъдат най-полезни за специалистите. Разширена е и библиографията на изследванията върху Ареопагитския корпус, а приложената глава върху Псевдо-Дионисий, написана от Дж. Шелдън-Уилямс в авторитетното Кеймбриджско издание

„Късноантичната и ранносредновековната философия“, дава добър пример за систематичен обзор. „Подобно на кападокийците Псевдо-Дионисий твърди, че не е новатор, но предава традицията, която той представя като християнска. Всъщност тази традиция произлиза от християнски и езически извори. Единственият достоверен източник, който той назовава, е ветото писание, като е явно задължен на кападокийците и може би явно на александрийците; езическите извори са прикрити било като част от „неписаната традиция“, било под името на неговия учител „Йеротей“ – възможна фикция, създадена, за да се отдаде техният авторитет на някой, когото той представлява като свързан с апостолите.“

 

Това съдържание е достъпно само за закупилите абонаментен план.

Също може да ви хареса…

Каталог