Цена
8 лв. — 27 лв.
Категории
Повече
Тематика
Повече
Автор
Повече
Издателства
Повече
300 въпроса, 3000 отговора е наръчник за явяване на интервю. Книгата е Вашият "Пътеводител на космическия стопаджия". С тази разлика, че Ви помага да спрете "на стоп" не космически кораб, а нещо много по-важно - вниманието и благоприятното за Вас решение на работодателя.
Посланието на авторката на книгата "300 въпроса, 3000 отговора" - за тези, които търсят работа - далеч не изчерпва адресите и реалните ползи от текста. Животът е интервю! Умението да питаме и да отговаряме (или да не питаме и да не отговаряме) е равно на УСПЕХА, към който се стремим. За УСПЕХА ни трябват добре заучени и добре изпълнени роли.
Авторката ни предлага своя прочит на драматургията и усещането си за добре изпълнена роля. Напътствията се основават върху обобщаването на практиката, "здравия разум", опита. Това превръща съветите в добри ориентири на нашето езиково поведение.
Прочетете този текст. 300 въпроса, 3000 отговора е наръчник, който ще Ви обогати. Връщайте се към него - всеки път ще откривате нови послания (защото ще четете с различните очи на новия опит).
Животът е учене. Ученето е път към УСПЕХА. Ученето вече е УСПЕХ.
Доц. д-р Цветан Давидков.
Книжно копие
27,00 лв.
Lorem Ipsum
Книжно копие
13,00 лв.
Книгата е посветена на теоретичната и терапевтична рамка, на специфичните нарушения в артикулацията, фонемиката и фонологията на българския език.
Представени са конкретни терапевтични стратегии и етапи на:
- логопедичната интервенция при артикулационни нарушения;
- артикулационната и акустичната характеристикана нормативните фонеми;
- видовете неправилна артикулация;
- методите за постановка, автоматизация и диференциация на нарушените звукове.
Книжно копие
24,60 лв.
Сборникът "За ораторскато изкуство" на А. В. Толмачов има характер на христоматия. Насочен е към всички, които имат желание да постигнат високо ораторско майсторство.
Книжно копие
16,00 лв.
В книгата:
- Дефинират се същността на интерактивните стратегически комуникации, архитектури и технологии, тенденциите за развитие на мрежовите стратегии, проблемите при трансфер на съдържание и подходите за интегриране на новите медии в платформите по управление на знание.
- Разглеждат се особеностите, принципите и моделите на стратегически комуникации и обвързаността им с интерактивните компютърни технологи.
- Анализират се типични проблеми, породени от несъвършените методи за откриване, извличане, обработка и предаване на знание и информация в съвременните мрежи.
- Дискутират се основните проблеми, свързани с развитието, популяризирането и внедряването в практиката на интерактивните мудии, мобилни приложения и социални мрежи.
Отстъпка
Книжно копие
Как да печелим дебати. Аргументация. Комуникация и грешки: прагматико-диалектически перспективи. Едно демократично общество може да постигне своите цели посредством постоянни обсъждания и вземане на колективни решения, чиято цел е социалната полза и справедливост.
Главният инструмент в този процес са дебатите и умението те да бъдат водени правилно, т.е в унисон с истината.
В настоящата монография аргументацията се разглежда като интерактивна структура, състояща се от речеви актове, чиято цел е да решат конфликта в нечия полза.
Книгата се състои от две части:
- Първа част е посветена на прагматическия анализ от позициите на теорията на речевите актове.
- Втора част показва десет основни правила за водене на дискусия и типовете нарушения на нормативните предпоставки.
Книжно копие
19,50 лв.
Ако искате да научите като презентатор:
- как да изготвите сценарии за различни презентации;
- как да направите слайдовете информативни и интересни;
- каква е разликата между промоция и презентация.
- концентрация и разпределеност на вниманието;
- умения да направлявате диалога с аудиторията;
- увереност и самоконтрол при презентиране.
- убедителни и интересни презентатори;
- атрактивни и въздействащи оратори;
- манипулативни и провокативни говорители.
- уместно пространствено оформление за презентация;
- подходящ избор на технически уреди и устойства;
- ефектно съчетаване на езикови, неезикови и визуални средства.
Книжно копие
15,00 лв.
Надежда Димова е доктор по икономика и преподавател в Нов Български Университет. Член е на Българската асоциация по маркетинг. Води курсовете по
- "Маркетинг"
- "Основи на маркетинга"
- "Маркетингови проучвания и анализи"
- "Икономика на търговията"
- "Управление на продажбите"
- "Дистрибуционна политика".
Книжно копие
13,90 лв.
Интересът към невербалната комуникация във все повече научни разработки не е случаен. Поради спецификата на този тип комуникация теоретичните разработки винаги изхождат от практиката и са ориентирани към нея. Настоящата работа се опира на конкретни наблюдения на речевото общуване в телевизионните публицистични предавания и въз основа на анализа на събрания богат архив се правят редица изводи с теоретично и практическо приложение.
"Невербалната комуникация в телевизията" разглежда речевото съобщение като съвкупност от вербални и невербални компоненти. Следователно проучването на невербалните средства трябва да отчете тяхната обвързаност с вербалните и присъствието им в структурата на речевите актове. Този подход анализира невербалните средства не като отделна семиотична система, а "само като функционална част, подчинена на вербалния акт". За да се подчертае тясната връзка и подчинената функция на този тип невербални компоненти спрямо езиковата система, те се обозначават като паралингвистични.
"Невербалната комуникация в телевизията" изследва невербалните (паралингвистичните) средства в публицистични телевизионни програми на български език, независимо дали компенсират или синхронизират вербалното изказване, но задължително включени в израза.
Невербалната комуникация в телевизията се ограничава до описанието и анализа на паралингвистичните кинетични средства, включващи жестове, мимики, телодвижения, които са част от вербалното съобщение и са пряко свързани с речевото взаимодействие.
Разглеждат се две групи паралингвистични средства:
- Употреба на паралингвистични средства при вербални изказвания със "служебни" функции:
- за реализиране на речевия етикет;
- за поддържане на контакта (пр. запълване на паузи при затруднение, речеви грешки и корекция и др.);
- за прекъсване на контакта;
- за привличане на вниманието;
- за смяна или потвърждаване на комуникативните роли (даване или вземане на думата);
- за проверка на канала и кода (за "удостоверяване" на възприемане и разбиране);
- за структурно оформяне на изказването (в рамките на изказването).
Книжно копие
18,00 лв.
Образът е медия. Православие и телевизия в България
Съдържание:
Глава първа
- Образът като медия на Бога
- "Иконостас" по Нова телевизия - опит за портрет на телевизионно предаване
- "Иконостасът" е визуалният начин да покажеш календара" - интервю с Мариян Стоядинов, богослов и преподавател
- "Всяко произведение трябва да е триединно" - интервю с Любомир Върбанов, режисьор
- Общественото мнение в Евангелието
- "Вяра и общество" по БНТ - опит за портрет на телевизионно предаване
- "В телевизията трябва да има синтез на визуалното и словесното" - интервю с Горан Благоев, историк и журналист
- "Не говорете сложно, кажете две думи просто, за да ви разберат хората" - интервю с Явор Дачков, богослов и журналист
- Църковно слово и телевизия
- Религиозният живот на българското общество в телевизионните новини
- Празнични директни послания
- "Телевизонното изображение трябва да бъде не само илюстрация, но да е тълкувателно" - интервю с Гергана Иванова, режисьор
Книжно копие
12,00 лв.
Поведение пред камера е изследване за различните типове поведение в кадър на участниците в телевизионни предавания. В книгата се предлага теория на поведението пред камера, който е със самостоятелна теоретична част за анализиране на екранните процеси на участниците в телевизионните програми.
Книжно копие
15,00 лв.
"Поведение пред камера" предлага теория на поведението пред камера, базирана на анализ на журналистическата телевизионна визия и телевизионна реч, както и на класическото изследване на поведението в ефир в различните жанрови групи.
Авторът създава поведенчески модели за анализиране на журналистическата дейност и прави нова квалификация на журналистическото поведение пред камера.
За пръв път в книгата са разработени репетиционни телевизионни упражнения, като методиката обхваща т.нар. ретепетиционен период - преди поява на екран.
"Поведение пред камера" е първото проучване за поведението пред камера, което се фокусира в журналистическата дейност.
Книжно копие
15,00 лв.
"Преходни истории за култура и комуникации" е моментна снимка на комуникациите на творци и творби - помежду им, с техните публики, с новите технологии.
Отношенията между отделни прояви на изкуствата и техните комуникативни интерпретации са изменчиви и фрагментарни, за това и конструкцията на книгата следва едно съвременно възприятие: на парче, с отклонения, лъкатушения, завръщания, препратки.
С кратки текстове на разбираем и непретенциозен език, с хлабави връзки, понякога хаотични и случайни прехвърляния - като при ключови думи.
Но в съзнанието на читателя така се оглежда преминаването през културната история през модерните ѝ прочити до недоразуменията или новаторството в употребата на артефакти.
Защото дълбокото ми убеждение е, че новото не е добре забравеното старо, а добре усвоеното старо.
Книжно копие
13,00 лв.
"Публични комуникации в сигурността и отбраната" е предназначен да подпомогне слушателите, студентие и специализантите от Военна академия "Г. С. Раковски" при изучаване на учебните дисциплини "Връзки с обществеността", "Политическа психология", "Основи на публичните комуникации" и др.
Книжно копие
8,00 лв.
Книгата "Телевизията и детето" на румънски биофизик и богослов Вирджилиу Георге говори за проблемите - физиологични и психологични, свързани с гледането на телевизия.
Телевизионното идолопоклонничество, според автора, лишава детето от опорна точка в живота му, а доминирането на екрана в дома потиска семейната атмосфера и разрушава естествените механизми за формиране на човешката личност.
- Книгата представя съвременните научни наблюдения относно въздействието на телевизията върху съзнанието и дава конкретни насоки за превенция.
Книжно копие
10,00 лв.
Книгата "Техника на говора" на Йордан Черкезов представлява практическо ръководство за драматични и оперни артисти, оратори, радио и телевизионни говорители, адвокати, учители и всички, които се интересуват от изкуството на красноречието.
Отпечатване в книжен формат
15,00 лв.
Зареждане...