Теорията и методиката на педагогическата игра в началното училище е научно направление в областта на педагогическите науки. Потребността от тази книга възникна от искреното ми желание систематично и подробно да се представи технологичната и приложна същност на някои от игрите и да се направи концептуален анализ на етапите и структурните им елементи.
Идеята за написването и се провокира от мащабното развитие на педагогическата игра като теория и методика и откликва на потребностите на учебно-възпитателната практика.
Теорията е необходима за ясното и правилно разбиране на педагогическата игра. Приложението на учебно-игровата дейност в началното училище в придружено със силен позитивен емоционален заряд, както за учениците, така и за педагога.
СЪДЪРЖАНИЕ:
Уводни думи
Технологични основи на педагогическата игра в началното училище
- Технологична обоснованост на педагогическата игра
- Тхнологична конструираност на педагогическата игра
- Технологична организация на педагогическата игра
- Технологични особености на педагогическата игра
Приложни основи за разгръщане на някои видове правилосъобразни игри
- Дидактична игра
- Същност и характеристики на дидактичната игра
- Анализ на структурните компоненти на дидактичната игра
- Автодидактична игра
- Същност и характеристики на дидактичната игра
- Анализ на структурните компоненти на дидактичната игра
- Занимателна игра
- Същност и характеристики на занимателната игра
- Анализ на структурните компоненти на занимателната игра
Приложни основи за разгръщане на някои видове творчески игри
- Ролева игра
- Същност и характеристики на ролевата игра
- Етапи на ролевата игра
- Анализ на структурните компоненти на ролевата игра
- Театрална игра
- Същност и характеристики на театралната игра
- Етапи на театралната игра
- Анализ на структурните компоненти на театралната игра
- Конструктивна игра
- Същност и характеристики на конструктивната игра
- Етапи на конструктивната игра
- Анализ на структурните компоненти на конструктивната игра
Заключителни думи
Цитирана литературта