Предлагано от: Librum
13,90 лв.

Маркетингови аспекти на емоционалното пазаруване

Инв. № 29892
ISBN: 978-954-535-763-3
Информация за книгата:

Корици:

Меки
Издание: 2013г.

Страници:

246
Издателство:НБУ

Състояние:

Ново
13,90 лв.

Налично

Автор на „Маркетингови аспекти на емоционалното пазаруване“ е Надежда Димова, доктор по икономика и преподавател в Нов Български Университет. Член е на Българската асоциация по маркетинг. Води курсовете по:

  • „Маркетинг“
  • „Основи на маркетинга“
  • „Маркетингови проучвания и анализи“
  • „Икономика на търговията“
  • „Управление на продажбите“
  • „Дистрибуционна политика“.

От десетилетия големите компании следват концепцията за емоционален маркетинг. Въпросите, свързани с емоционалното срещу рационалното пазаруване, все по-често стоят за разрешаване от мaркетолозите, които искат да предизвикат това поведение.

Много от тях са вече наясно, че не може просто да се противопоставя емоционалното срещу рационалното поведение, или да се възприема, че емоциите са пагубни за рационалното поведение на потребителите. Емоциите са сложно преплетени с рационалното поведение.

Те са като гориво в двигателя на процеса за вземане на решение за покупка.

Това издание е предназначено за учени, изследователи, практици, студенти, интересуващи се от емоционалните въздействия върху поведението на индивидуалните потребители.

Съдържание

Препоръчани книги

Светогорецът

20,00 лв.

Издателство „Либрум“ предлага на българския читател първата преведена и издадена на български език повест притча на популярния в целия православен свят писател – ...

18,00 лв.

Главният терой на книжката "От Аз-град в Ти-град" - Инатчо - е момче от Аз-град, което е решено да намери Ти-град. Той е упътен единствено от съвета на царицата н...

8,00 лв.27,57 лв.

Книгата "Великият Дизайнер. Задочен дебат със Стивън Хокинг" отстранява вековни заблуди. На първо място сред тях е клеветата за несъвместимостта между християнска...

От издателство Librum

20,00 лв.

Издателство „Либрум“ предлага на българския читател първата преведена и издадена на български език повест притча на популярния в целия православен свят писател – ...

12,00 лв. за 1 месец

Абонаментният план отключва всички книги, статии и периодични издания с абонаментен достъп в категория "Издания с абонамент" за онлайн четене за период от 1 месец...

8,00 лв.27,57 лв.

Книгата "Великият Дизайнер. Задочен дебат със Стивън Хокинг" отстранява вековни заблуди. На първо място сред тях е клеветата за несъвместимостта между християнска...
Количка0
Вашата количка е празна
Продължете пазаруването
Търсене
×
Изберете код за отстъпка

Уважаеми читатели,

Librum.bg използва функционални „бисквитки“, позволяващи нормалната работа на магазина. За да гарантираме защитата на онлайн плащанията, прилагаме функционални „бисквитки“ на трети страни, каквито се явяват тези на избраната от нас платежна платформа. Събираме анонимизирани аналитични данни посредством инструмент с отворен код и складираме данните на нашия сървър. Тези данни не се споделят с трети страни. Ако продължите да използвате Librum.bg, Вие приемате нашите Общи условия, Политика за поверителност и Политика за използване на „бисквитки“.

Допълнителни „бисквитки“ на трети страни, които използваме, са тези на продуктите на Meta Platforms Inc (Facebook & Messenger), правещи възможна работата на интеграцията с Librum.